من . . .





من ، سفر ، دلتنگی ، خیال ، رویا ، تجربه ای تازه .
من ،‌مشکلات عدیده ، مرور روزهایی که گذشته ، اتفاقهای ناخوشایند ، بدیها ، دلهای زخم خورده ،  احساس ناتوانی ،  عدم تحمل شکست !!
من ،‌روحیه ای شکست ناپذیر ، گاهی حس ناامیدی و یاس، افسردگی .
من ، آینده ،‌امید به حل مشکلات ،‌امید به پیدا کردن راهی بهتر ، امید به فردایی بهتر .

دلتنگی ، تنهایی ، بی قراری ، نا امیدی  و هذیان گویی . . .
شاید ، نمی دانم ، نمی توانم ، قسمت ، سرنوشت . . .

آیا کورسوی امیدی هست ؟


نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ق.ظ http://shine.blogsky.com

سلام!
وبلاگ قشنگی داری ، تا حالا برخورد نکرده بودم! همینطور اتفاقی اومدم ولی موندگار شدم!
چیزایی که خوندم مخصوصا مطلبی که به نقل از ترسا نوشتی ومطالب هفته های گذشته حسابی دلمو تکون داد!
باید بلند شد ، باید تکون خورد ، باید خلاصه یه چیزی رو عوض کرد!...
پیشم بیا! خیلی خوشحال میشم!
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد